Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
Kontarst
Rozmiar czcionki
| |

Najnowsze galerie

Zobacz też

Starostwo Powiatowe w BrzeskuBiuletyn Informacji PublicznejKuratorium Oświaty w KrakowieUniwersytet Pedagogiczny w KrakowieUniwersytet Papieski w Krakowiedeklaracja-dost.jpgCentralna Komisja EgzaminacyjnaOkręgowa Komisja EgzaminacyjnaOśrodek Rozwoju Edukacji

Social Media

Facebook 

Szkoła Dialogu

Szkoła Dialogu 2021szk-dialogu2020.jpgszkoła dialogu 2019szkoła dialogu 2018szkoła dialogu 2017szkoła dialogu 2016

Znak Jakości



Małopolska Chmura Edukacyjna – przedmioty ogólne III

2023-04-22 18:49
Małopolska Chmura Edukacyjna – przedmioty ogólne III

W ramach projektu „Małopolska Chmura Edukacyjna – przedmioty ogólne III” w bieżącym roku szkolnym odbywały się zajęcia on-line z języka angielskiego prowadzone przez wykładowców Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie. Miały one za zadanie rozwinąć umiejętności uczniów w różnych aspektach uczenia się języka angielskiego.

Pierwsza część zajęć wzbogaciła wiedzę uczniów w zakresie fonetyki. Lekcje pomogły zrozumieć jak subtelne różnice
w wymowie mogą wpłynąć na przekaz informacji. Zajęcia miały formę interaktywną - uczniowie pracowali
z nagraniami dźwiękowymi i wraz z prowadzącym ćwiczyli wymowę.

Kolejny blok zajęć poświęcony został roli Internetu w rozwoju języka angielskiego. Uczniowie rozwinęli kompetencje
w zakresie pozyskiwania informacji w anglojęzycznym Internecie i poszerzyli wiedzę na temat różnych form rozwoju języka.

Ostatni segment poświęcony był wybranym aspektom związanym z genezą i akwizycją języka czyli stopniowym nabywaniem umiejętności językowych i komunikacyjnych.

Podobnie jak w poprzedniej części, tutaj również część samodzielnej pracy uczniów polegała na wyszukiwaniu
i analizie materiałów dostępnych w Internecie. Prowadząca w sposób kompetentny i przyjazny pomogła
w rozwinięciu umiejętności i poszerzeniu swojej wiedzy na temat zmian zachodzących zarówno w języku, jak
i w postrzeganiu świata wynikającym ze znajomości języka.

Zajęcia przyczyniły się do rozwoju kompetencji językowych uczniów, ich wiedzy o historii i rozwoju języka. Test końcowy wykazał średnio 30% przyrost wiedzy w stosunku do testu początkowego.

Uczniowie ocenili zajęcia MCHE bardzo wysoko, docenili przygotowanie i wysokie kompetencje prowadzących.
Zajęcia bardzo wspomogły przygotowanie uczniów do egzaminu maturalnego i ewentualnych studiów filologicznych.

Krzysztof Stec

Zobacz galerię